12 October 2012

Baru Nak Update !??

Holo readers. Fuh! Lama gila tak post kat blog nieyh kan. Selamat bertemu kembali. Insya-Allah lepas gua akan sentiasa update blog nieyh. I've been quite busy now. Kena handle yang ni la,handle yang tu la. Maklumlah dah jadi BTP hostel. Busy ar sikit. So dekat sini la gua akan lepaskan semuanya. Gua buat blog ni untuk gua lepaskan semua cerita gua kat korang semua. Its privacy right? Oh, its okay. Asalkan I can settle down myself. Tapi gua tak la cerita yang privacy tuh. Gua pun ada perasaan malu gak.  Kalau korang perasan kan dekat blog gua ni tak der tutorial ka apa ka, hal ini kerana gua malas laa nak buat macam tuh. Lagi pun blog gua pun x ramai sangat followers. Apa yang gua post its totally true about what happen to myself. So gua nak korang semua baca dengan relax ja. Kalau dah baca tu rajin rajin lah move your mouse tuh hit the follower button. Gua heran la. Ramai teenagers zaman la ni mengejar untuk menjadi 'HOT' di facebook. Gua pun tak tahu apa what the function being "HOT". Gua tidak tujukan kepada sesiapa pun. Siapa yang makan cili,dialah yang terasa pedasnya. Tapi nak buat macam kan. Masing masing ada citarasa tersendiri. Rambut sama hitam,hati lain lain. We can't control all people in this world. Yang sebenarnya gua tak der idea nak tulis pa ni. Biasalah dah lama tinggal benda macam ni. Kekok la sikit. Apa pun nantikan lagi posting yang terbaru esok or bila bila ja..



C H A L O B E T E H !
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment