26 May 2013

Welcome Back !

hai readers !
lama gila saya tidak menge-post something in this blog. I think about a year maybe ! By the way, now I'm back ! Terasa kekok la pulak nak menulis cerita dalam blog ni..maklum laa lama gila tak post ! Last year saya tak post apa apa pon...maybe I'm quite busy ! eeiiuu ! perasan gilerr doh ! ye laa.. saya tinggal di asrama, so saya kalut ngan kem lagi..nk uruskan asrama lagi..arghh ! macam macam ar laa keja yang nak di buatnyer ! Sekarang saya da 17 tahun ! lagi laa sibuk ! dengan nak prepare SPM lagi..acececehh...bajet SPM la sesangat,,but betoi pa...saya memang kalut dengan kelas tambahan nyerr laa ...keja kolah lagi...perghh...berjuta pengorbanan harus saya korbankan....just for you SPM ! sekarang ni pon naseb baek la cuti kolah..so tetiba diri ini rindu pulak nak ber-blog laa pulak.... ya I know my blog ni macam childish sangat...tapi suka hati orang ar..ni blog kita..I have my own decision how to make over my blog ! ! bhahahaha...ne der.. sebenarnya pendapat korang tu amat bernas...cuma saya malas laa tukar blog..biar arr orang nak kata pa pon.. Ada Ku Kesah ! ! Kau Ader ??/hahaha.. so saya harap korang semua dapat kembali untuk menjenguk kembali blog saya ni...sebenarnya blog ni saya tubuhkan adalah untuk meluahkan segala perasaan saya ke dalam blog ni..mungkin korang tidak berapa nak suka dengan postng saya...saya mohon maaf sangat2...tapi nak buat macam mana? benda ni yang ada ! yang boleh release kan tension saya lagi laaa... i think setakat ni sahajalah...tengok esok saya post benda lain pulak ! thanks for those support me ! love you !!

C H A L O B E T E H !
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment