14 April 2012

Long Holiday ! !

Holo readers ! Hari ni gua nak cerita pasal percutian gua pergi negeri Pahang. Gua pergi sana untuk meraikan perkahwinan abang sepupu gua kat sana. Lama giler perjalanan nak pergi ke sana. Lagi gua pergi dalam bentuk konvoi beramai ramai ngan family len sekali. Kami menuju ke Gambang. Sangat letih bila dah sampai sana. Tapi yang paling gua ingat ialah semasa menaiki jalan yang nak pergi ke Genting Highlands. Perghh !!! very challenging road !!! killer punya lah!!. Time tu gua rasa nak 'melabur' pun ada. Then, bila dah sampai sana, my cousin suggest untuk pergi ke Bukit Gambang Water Park Kuantan,Pahang. So gua pun menghabiskan masa dengan mandi manda di sana. Memang best place dia. And banyak permainan untuk adult and teen. For your information, Gambang Water Park ni menggunakan teknologi dari Scotland untuk menghasilkan ombak terbesar. Memang giler punya lah ombak kat water park ni. And Gambang water Park telah mendapat award last year iaitu award taman tema air yang terbaik 2011. Antara moment yang paling gua suka ialah berbelanja di pasar raya Cowboy. Only in Gambang saja ada Cowboy. Barangan dia memang murah luar biasa punya lah !!!! Untuk melihat gambar gua di sana, korang boleh pergi ke fb gua.
Setakat ini sahaja coretan gua buat kali ni.


C H A L O B E T E H !
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment