14 March 2012

MY FRIEND AND BFF !

holo readers ! Pagi ni gua rasa nak cerita tentang sahabatku. Wah jiwang kowt !. oklah. Gua mula bercerita ok ? Kebanyakan kawan gua nama mereka selalunya bermula dengan huruf A. Like Amir,Amirul,Akmal,Aliif and Azrif. Hahax. Unik kan? Gua pun x perasan yang semua kawan gua nama mereka start with alphabet A. Antara kawan kawan gua ni, gua nak cerita dua orang daripadanya. That is Akmal and Azrif. We start with Akmal. This boy perangai dia memang di luar jangkaan korang semua. He can do anything. Hahax. He a little bit brave at sometime only. Memang kalau siapa yang x pernah jumpa dia, korang akan cakap 'laser nya mulut mamat ni' . Dia ni juga sukakan serangan curi hendap. I mean dia suka curi Daia Softener gua time gua menghilang kan diri. Memang cekap sungguh ini budak. And korang tahu sekarang gua punya Daia dah nak habis daa. Patutlah nak habis,rupanya ada orang guna. Kadang2 x leh kongsi rahsia ngan dia ni, sebab satgi dia akan tanya 'ARGH' dengan kuat sekali. So watch out with him. Tapi memang best kalau kawan ngan dia. Dia sangat jujur and sometime straight boy. Hahax. And 1 more thing bout him is dia ni x der perasaan malu pun. Kadang2 jer ada. Ok,now Azrif lak, dia ni memang berlagak cam kaya cikit. Ye laa mentang2 kulit dia putih, so mula laa nak berlagak. Tapi apa yang menariknya tentang dia ni ialah dia x pernah sombong ngan gua di sekolah. Tu yang gua pelik cikit. Dengan orang lain,bukan main tunjuk gadjet dia yang latest la konon. Dia ni selalu tanya gua dalam pelajaran kalau dia x faham apa yang diajar oleh cikgu. Memang bagus budak ni,cuma berlagak cikit jaa. Tapi gua ok ja ngan dia. He's a quite handsome boy. Memang ramai laa girl yang nak closer ngan dia. Cuma dia je x layan. Ok. Now we go through my bff lak. Selalunya bff gua bermula dengan huruf F. Like Faiz and Fakhrullah. Gua nak citer tentang Faiz dah laa. Faiz ni seorang atlet. Dia memang aktif. Dia ni jenis mesra alam. Semua orang dia nak kenal and kawan. Budak2 pun suka gaya dia funny and cheer. Dia ni kacak jugak laa. Tapi disebabkan dia ni funny, itu telah membuatkan dia cute der. Memang syok kalau bersahabat dengan dia. Dia sangat menghargai jasa orang. Tuntasnya semua friend gua mula huruf A, manakala BFF gua bermula dengan huruf F. So gua menggelarkan diriku sebagai TheFaliff.
Setakat ini sahaja coretan gua buat kali ini. T A T A





C H A L O B E T E H !
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment