14 March 2012

Tension ! ! ! !

Holo readers ! Hari ini gua memang tension+bengang+geram= ???. Bukan apa, lappy gua ni dah buat hal lagi. Slow giler der. Aduh gua nak upload gambar pun lembab macam pa lagi. Tension gua tunggu dia dok loading. Pagi ni gua x der mood langsung. Dengan kepala gua sakit der. Huuh... Sebenarnya gua ada post tentang kenangan lalu gua semalam. Tapi time gua nak upload gambar jew, lappy ni dah meragam pulak. So x jadi arr gua nak post entry gua semalam. Tension siot. Dah lah bosan giler dok umah nie.. Rindu pulak kat hostel gua. Rasa macam nak balik sana cepat-cepat jaa. Gua x tahu arr nak cakap pa lagi . Nak upload gambar kat korang pun lappy lak down. So tak tahu arr nak cakap pa lagi ini.So gua harap korang x jemu untuk membaca entry gua ok? Setakat ini sahajalah.





C H A L O B E T E H !
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment