04 February 2012

Happy Nyer ! ! !

Holo all readers! Today I'm outstanding happy! Why?? Sebab hari ini ada la sorang budak ni take care gak arr kat gua. Gua rasa gembira sangat. Gua kenal budak ni kat laman muka buku jew. Then, tetiba je waktu gua dok belek dia punya profile, sepantas Superman datang 1 friend request. And bila gua tengok ja siapa yang baru sahaja add gua, kebetulan orang yang add gua ni rupa rupa nya budak ni yang gua tengah belek profile sebentar tadi. Gua pun sepantas Mr. Dash meng-approve kan request-nya. Dia ni quite nice person. Hari ini gua banyak menghabiskan masa dengan berkenalan dengan nya. Dia rajin tanya gua dah solat ke belum? Ini yang membuat kan gua bertambah L O V E dia ni. Selain kami berkenalan, kami juga saling ber-tazkirah sesama kami. Banyak pengetahuan yang baru gua peroleh. Terima kasih Ya Allah kerana mempertemukan kami di muka buku. Selain gua termenung ja, dapat gua berkongsi ilmu dengan dia. Gua ni memang jenis private cikit sebab tak nak gitaw korang sapa orang yang bertuah ini. But biarlah gua simpan ia di dalam hati ini. Gua akan membina ukhwah yang terbaik antara kami berdua. Doakan kami ya, all readers! Setakat ini sahaja la coretan saya pada post kali ini.
Semoga bertemu lagi.



C H A L O B E T E H !
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment