03 February 2012

It's Over!!??

Hello reader!! Asal tajuk cam tu erk??! Sebenarnya hari ini gua maw cerita or perkataan yang lebih tepat lagi gua maw luahkan perasaan gua di sini. Kelmarin,gua dah clash ngan sorang budak ni. Korang tahu, first time gua tengok budak ini, gua rasa dia ni mesti seorang yang baik and take care kat orang arr. Ternyata ada la jugak cikit sifat tue kat dia ni. Lalu dengan beraninya gua meminta kepadanya untuk gua boleh berkenalan dengan lebih rapat lagi. Then, dia accept!! Gua rasa happy giler time tu. I love dia punya senyuman and voice dia. Very funny! Haha!!! But setelah beberapa bulan berkenalan, dia nak clash pulak. Gua rasa bengang giler arr time tue. Rupa-rupanya dia acting ja selama ini. Dia didn't take serious on relationship. Gua rasa sedih giler sebab gua rasa apa yang gua lakukan terhadapnya ternyata USELESS and HOPELESS!!! Gua dah beri dia macam-macam. But gua x pernah mintak balasan apa apa pun. Sedih giler arr dah putus ngan dia. But, what can I do?? Ini memang keputusan dia. X kan gua nak paksa dia kot. And sepanjang pengamatan gua arr, semenjak dia x tinggal di ostel ni, dia look very different! Memang gua bengang giler ni. Gua x kan kenal dia lagi kerna dia telah menabur serpihan kaca di hati gua. Pedih and peritnya x terkata! But I hope dia dapat teruskan kehidupan dia dengan baik! And gua doakan kejayaan dia ni. Biar gua kecewa menjaga hubungan ukhwah yang telah rosak ini. Setakat ini saja coretan gua kali ini.


Chalobeteh!
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment