12 August 2011

ZaMan KaNak-KaNak...

Hai,,
bertemu lagi,,
hari ini gua nak citer ttg zaman kanak2 gua dulu,
sebenarnyer gua ni hyper-active cikt laa...
gua jenis klu dapat something new je msty nk try..
gua ingat lagi waktu tu famous mainan kotak ding dang
gua klu dapat je benda tu,,gua rsa happy semacam jer..
time tu gua memey appreciate giler arr kat parents gua..
pengalaman pahit gua masa kanak2 dulu,,,
gua pernah bertembung dengan bucu belakang lori pak lang gua...
berlubang dahi gua time tu...time tu gua nangis gila2 punya laa,,,,
kisah gua bertembung dengan lori tu macam nie..
masa tu daddy gua baru beli basikal untuk gua,,
gua ni keciwi ckit,,
lantas dengan gua naik la basikal tu,,
akibat kekiciwian gua tu lah yang mengundang padah..
mana tidak nyer,,time gua tengah kayuh,,gua tengok la parents gua...
sekali kat depan tu da lori,,gua x tgk depan dah....
justeru itu,,,berlakulah accident...
masa tu parents gua bawa gua pergi hospital..
hah,,,pastu kena lah 4 jarum kat dahi gua,,
parutnyer masih da sampai sekarang....
but its okay,,pengalaman mengajar kita erti kehidupan yg penuh dengan pancaroba ni..
kalau pengalaman manis lak...
terlalu banyak arr...
nanti arr gua citer kat korang sume...
gua chaw dulu...

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment