19 August 2011

SeRoNok NyEr!!

eppy gila la saya ari ni...saya pun tak tahu kenapa saya eppy sangat...hehehe..mungkin saya dah mai angin angau kot...saya rindu sangat kat dia,,,,saya rasa macam nak peluk jer dia...dia nie comel sangat...saya sangat tergoda dengan gaya selamber rock dia tuh...bila dia wat gaya tu,,dia nampak cute gila laa...saya paling suka senyuman dia...dia kalu senyum,,pergh!!cair terus hati saya yg keras nie...habis lumpuh satu badan tengok dia senyum..
dia nie memang sangat special 4 me..saya memang x akan lepas dia begitu saja...kerana dia ni sangat ramah..takut2 nnti dia cqi org len...ermm...saya selalu tengok dia wat ***** *** **********....hehe..sangat comey...like a baby face...hahaha...da da ja saya ni kan...tapi saya x pernah cakap pon ngn dia..saya teringin sgt nk bercakap ngn dia...tpi saya cam takut ckit ngn dia..dia dh la comey...nanti saya asyik tgk tengok kecomelan dia,,,sampai x cakap ngn dia...last words,,,
I LOVE THAT PERSON VERY MUCH!!!!

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment