12 August 2011

cerita cerita...

alhamdulillah...
syukur kepada tuhan kerana telah memberi rezeki pda malam ni..
ari ni gua makan nasi ayam,,
ayam,,ayam,,ayam,,,sampai dah jemu tgk ayam...
hihihi...(jemu2 pon makan jgk)
gua ari x taw nk post pa...
ni just boring2 jer..
harap korang x boring ler..
hmm,,,
pejam celik..pejam celik...dah 12 ramadhan kita pose yer..
gua pulak tgh gelisah nk pmr nieh...
harap2 taon nieh gua dapat buat yg terbaik la msa pmr...
bicara tentang pose nie..gua rasa cm nk share something larh ngn korang..
baiklah,,,
pose ni bukan shj menahan lapar dan dahaga...
kita kena pose semua skali.
yakni mulut,mata,kaki kita kena pose jugak...
ini tidak,,bila d tnyer pose..tp mulut 2 kalo kata kat orang...fuh..berselerak..
hahaah....
btw,gua pon x lah alim mana pon...
gua just share jer pe yg gua tahu..
ok lah ,,mak gua dah panggil gua tuh...
gua chaw dulu...
tggu post yg akan datang...


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment