28 August 2011

So Sad

from the title,,korang semua mesti pelik kan??seperti mana yang korang semua tahu,gua ni seorang yang susah nak sedih-sedih nie..betul tak???hehehehe....tapi hari ini gua rasa sedih gila laa...gua sedih kerana Bulan Ramadhan yabg paling mulia hampir sampai ke penghujungnya...gua rasa sedih...tiada lagi solat sunay terawih pada malam harinya....kalau ada pun,,kena tunggu tahun depan la pulak...ini yang buat gua bertambah sedih....gua takut nanti tahun depan gua tidak dapat lagi berada di dalam Bulan Ramadhan...sepanjang bulan ni,,gua rasa happy sangat...I don't know why I feel like that...maybe bulan ni gua banyak buat ibadat kot...dan gua rasa bulan Ramadhan tahun ni lah yang paling sekejap..gua rasa sebab gua ada trial PMR kot...masa berlalu tidak dapat kita kembalikan...gua harap korang semua turut merasa kesedihan yang gua alami..wah ayat power ni...oklah setakat ini saja coretan gua malam ini...sampai jumpa lagi..
Assalamualaikum


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment