29 August 2011

Raya Pertama

Assalamualaikum....
arghh....1st raya...gua baru saja balik dari solat sunat aidilfitri..pergh!!!memang tidak boleh dinafikan lagi...Masjid Jamek Kubang Semang ini memang full gila...but nasib baik gua datang awal sikit...boleh laa gua solat dalam masjid...cuba korang bayangkan jemaah hari ini sampai kena solat diluar masjid...wow...amazing right???setelah selesai sembahyang..gua and my family chaw terus....hahaha...before that,kami pergi arr ziarah kubur nenek dan wan gua dulu...after that baru cabut balik rumah....setibanya gua di rumah....sudah ada kanak-kanak yang menunggu untuk beraya di rumah...mentang-mentang la rumah gua ini ada kereta Ferrari 458,Ferrari Enzo...mereka dah beratur depan pintu utama rumah gua...tapi memandang kan mereka sudah tunggu lama...my dad dengan gembiranya beri mereka duit raya...selepas itu,,,our family ada sesi bermaaf-maafan pula...setelah habis saja sesi itu,,dan how many tears that I hit the floor...gua pun terus pergi makan....adik-adik kesayangan gua sudah berambus pergi beraya dengan rakan-rakan mereka...tinggal gua seorang...so,I made a decision to create new post to all of you yang setia menunggu apalah cerita yang akan datang erk....hahahaha...
mak gua sudah bising dekat gua tuh...oklah...setakat ini sahaja coretan gua pada kali ini....
SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN.....
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment