21 January 2012

Lost Someone??!!

Hai..apa khabar semuanya. Hari ini saya nak berkongsi satu cerita sedih. I'm feel so lonely right now coz my best friend kena pindah laa. Dia ni sangat comel but naughty boy larh. Bila gua taw jer dia nak pindah,hati gua terus rebah jatuh ke bumi. Rasa cam nak nangis jer time tue. Padahal memang gua nangis pown. Macam mana x nangis, dia nak pindah pergi Shah Alam der. Jauh giler kalau dari Penang ni.Budak ni memang agak sensitif cikit. Tapi gua sayang dia kat sangat2.Kalau gua rasa tertekan jer,gua lepaskan kat dia. Budak ni memang selalu menjadi mangsa buli ringan gua arr. Tapi dia still cool jer.Budak ni memang baik giler ar. Lawak pun ada gak. Dia juga merangkap penasihat peribadi gua arr. Gua masih ingat masa gua ngan dia mandi dulu kat ostel. Gua selalu kacaw dia habis-habisan. But still usual, dia x pernah balas pon.Gua ni selalu marah dia la, and yang paling terpahat di hati gua ni ialah gua pernah PAW dia makanan tiap-tiap hari. Hahahaha. Jahat kan gua ni. Tapi gua memang suka kawan ngan dia. Argh,sebelum terlupa,nama budak nie ialah Muhammad Anas Syukri B. Ahmad Salleh. Sekarang ni umo dia sama gua arr. 16 tahun. Dia ni jugak pelajar pintar. Dia dapat 8A 1B dalam PMR baru-baru ini.Dia pandai gak arr dalam subjek Bahasa Arab. Apa-apa pun, Anas kalau ang tengah baca entri ni, aku nak mintak maaf banyak-banyak kat ang. Aku banyak buat salah kat ang. Aku selalu kacaw ang. Aku harap ang dapat maafkan aq. Dan yang terakhir, aku nak ucapkan selamat belajar kat sana. Ingat,walaupun kita berjauhan,jalinan ukhwah yang kita bina x akan terputus begitu sahaja. Aku tetap merindui and mengingati mu. Aku juga doakan kejayaan ang disana.God bless u!!!... Setakat ini sahaja coretan saya.



Chalobeteh
♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Putera Pisces ♥

No comments:

Post a Comment